Obsługa klienta

   poniedziałek - piątek
   w godz. 8.30 - 16.30
.....................................

     tel. 22 837 45 81
   kom. 698 542 218

.....................................
        napisz e-mail

Wysyłka i odbiór
                  przelew: 14 PLN
płatne przy odbiorze: 19 PLN
 
 
                  przelew: 19 PLN
płatne przy odbiorze: 24 PLN
odbiór własny: Warszawa
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Darmowa dostawa

zamówienie powyżej:
150 zł
pon.-piątek:8.00-16.00

 
zamówienie powyżej:
Poczta Polska: 480 zł
Kurier DHL: 600 zł
Bezpieczeństwo
Promocje
Budzik aluminiowy fiolet
Budzik aluminiowy fiolet
30,00 zł 20,00 zł 24,39 zł 16,26 zł
szt.
Duży zegar ścienny z tarczą 2D
Duży zegar ścienny z tarczą 2D
85,00 zł 79,00 zł 69,11 zł 64,23 zł
Produkt dnia
Zegar Tarzan + budzik gratis #1
Zegar Tarzan + budzik gratis #1
33,00 zł 26,83 zł
Komplet metalowych tac #201A
Komplet metalowych tac #201A
24,00 zł 19,51 zł
szt.
Reklamacja towaru

Każda towar zakupiony w naszym sklepie internetowym posiada 12 miesięczną gwarancję.
Gwarancja nie obejmuje następujących przypadków gdy uszkodzenie wynikło:
- z powodu nieautoryzowanego rozmontowania lub modyfikacji;
- w skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania lub
konserwacji;
- z mechanicznego, termicznego, chemicznego lub celowego uszkodzenia sprzętu z winy
użytkownika;

Jeśli towar posiada wady lub został uszkodzony podczas transportu, prosimy o kontakt
telefoniczny na numer (22) 8374581.
Reklamacja może być złożona przez Klienta pisemnie na adres 02-232 Warszawa,
ul. Łopuszańska 98 lub w formie elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej
na adres: zamow@atrix.pl.
Po wcześniejszym uzgodnieniu, reklamowany sprzęt należy dostarczyć kompletny oraz
zapakowany w oryginalne opakowanie zabezpieczające przed uszkodzeniem.
Reklamowany zakup należy dostarczyć odpowiednio zabezpieczoną przesyłką na nasz
adres. Koszt dostarczenia reklamowanego sprzętu ponosi Kupujący. Odesłanie sprzętu po
naprawie odbędzie się na koszt sprzedawcy. Jeśli produkt nie będzie nadawać się do
naprawy to zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe
(na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w
naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze. Nie przyjmujemy żadnych nadesłanych
do nas paczek za pobraniem.
Aby naprawa gwarancyjna była bezpłatna, potrzebna jest ważna karta gwarancyjna oraz
faktura zakupu lub paragon.  W okresie objętym gwarancją, wszelkie wady będą usunięte
bezpłatnie w terminie do 14 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach termin ten może
ulec przedłużeniu do 21 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl